Konec se zlem
Cooq
Zdravim, uz rok uzivam pervitin s periodicitou 2 tydnu, nikdy ne intravenozne. Chtel bych s tim prestat. Ako konkretne mi Vase organizace muze pomoct? Vopred dekuju za odpoved.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud jste rozhodnutý s užíváním přestat a chcete k tomu využít naší pomoci, máte několik možností. Pro ty, kteří aktuálně berou nabízíme individuální poradenství v K-centru nebo motivační skupinu v Denním stacionáři, po které může následovat také individuální práce nebo nástup do programu. V obou zařízeních s Vámi Vaši situaci probereme a společně můžeme hledat nejvhodnější řešení, případně Vám pomůžeme zařídit nástup do nějakého léčebného zařízení atp. Adresa K-centra je Osadní 2, Praha 7, tel. 283 872 186, Denní stacionář sídlí v Janovského 26, také na Praze 7, tel. 220 803 130. Na prvním tel. čísle je také k dispozici drogová poradenská linka pro případ, že byste chtěl nejdříve, nebo raději, probrat celou věc po telefonu. Těšíme se na naší případnou spolupráci.