LSD a ledviny
pitrisek
minulý rok jsem byl v nemocnici a diagnoza zněla:CHRONICKÝ ZÁNĚT LEDVIN ale nebyli si jisti,má rodina také říká že je to blbost protože můj otec touto chorobou trpí a má uplně jiné příznaky než já,chtěl bych se zeptat jaké jsou příznaky této choroby a jestli ji eventuelně trpím co se stane když si dam jednou za rok tripa,co se stane memu telu?ne me psychice ale telu ledvinam a vubec prosim specha to diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Ledviny by to asi měli přežít, ale na druhé straně - LSD se vylučuje močí, po metabolisaci v játrech - vylučování může být tedy při onemocnění ledvin změněno a intoxikace může mít úplně jinou dynamiku. A LSD je psychotropní látka s velmi razantním efektem - a při troše štěstí vám v hlavě udělá podobnou paseku jako máte v ledvinách. Stačí mít smůlu a padnou mezi ty jedince s blbou statistikou. To že máte jinou chronickou nemoc tuhle pravděpodobnost dost podpoří. Jestli se chcete pobavit - tak to ještě dobře uvažte a odpovězte si na otázku: Házíte snad na silvestra místo rachejtlí obranný granáty?
Ohledně teho chronického zánětu ledvin - to že nemáte stejnou symptomatologii ještě nic neznamená. Podívejte se do učebnice vnitřního lékařství a tam zjistíte že:
- zánětů ledvin je sposta druhů
- symptomatologie nezávisí ani tak na typu onemocnění ale na jeho stadiu
A to je možnám odpověď na vaše pochyby. A to LSD - pokud si do toho necháte kecat - fakt raděj neberte.