můj=dotaz=2
guru
Můj předchozí dotaz nesl jméno můj dotaz přezdívka byla guru. Díky za odpověď a předem omluvte tento prapodivný způsob psaní, ale nefunguje mi mezerník a tak používám rovnítko. Vyvolala jste ve mě vlnu pochybnosti "není to úplně neviná záležitost", ta slova mi znějí v uších, avšak asi nevyužiji Vaší nabídky na pomoc verbální od kolegy. Jen jsem chtěl říci že těmito depresemi netrpím jen já, ale i několik mých vrstevníků se společnou vášní pro marihuanu, takže foufám, že je to z toho. A když mám vyvážit efourii depresemi, tak mi stále vychází lepší hulit a občas nějakou tu depresi prodělat (i když občas mi to dá zabrat), než všeho nechat a žít bez drog.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, nadělal jste nám tady s tím rovnítkem trochu paseku, nevím, jak se text zobrazí ve veřejné části stránek, ale jak to vidím tady při zodpovídání, tak se to táhne přes několik obrazovek... :-) Víte, mám trochu pocit, že si možná nerozumíme s tím pojmem "deprese", je možné, že pod tím máte rozlady, stavy smutku, neklidu nebo apatie, které jsou sice nepříjemné, ale nemají s klinickou diagnózou "deprese" moc společného. Těžko říct. Pokud popisujete podobné stavy i u svých známých, tak bych ale spíš řekla, že to je právě spíš pocit nevyrovnanosti, nespokojenosti a rozladěnosti než depresivní stav, a může to samozřejmě souviset s užíváním marihuany, a možná ještě spíš s celkovým životním stylem, životními plány... Je možné, že se to časem upraví, pokud se vám podaří najít ve svém životě něco smysluplného, a nebudete tyhle "smutné" stavy prožívat tolik ani nebudete mít možná potřebu tolik kouřit marihuanu... nevím. Asi je to na delší povídání, než se vejde do téhle krátké odpovědi po internetu. Jen na závěr - je lepší mít dostatek informací k tomu, abyste se mohl rozhodnout, jak s marihuanou dál a je odbré vědět, že to opravdu není "úplně nevinná záležitost", jak jsem vám psala minule. Stačí se podívat do kolonky Cannabinoidy ve sloupci vlevo na stránce. A když budete chtít, tak vám můžu nějaké další stránky nebo literaturu doporučit. Zatím se mějte a nepřehánějte to.