pro Baru Orlikovou
matka
Mam na Vas ještě jeden totaz,jak dlouho v moči zustava pro připadnou kontrolu droga,jestli staci jednou za 14 dni a jestli se objevi i po tech 14 dnech Dnes rano jsem mela pocit,vlastne vim to urcite,ze syn,ktery prisel domu ve 3 hod.rano a vzdycky dolehne a hned usne,nespal.Muzete mi napsat,vim,ze bral potom vzdy Rohypnol,aby usnul a spal potom 2 dny.Ale ted nic takoveho nebere,Lexaurin si take hlidam,jak to s tim spankem je?Chodi do prace,dela 14hod.,prece musi byt unaveny.Asi si myslel,ze kdyz byla zkouska moce negativni a ja mu rekla,ze ji budu kazdych 14 dni opakovat,ze se v moci droga neukaze,kdyz si ji vezme hned po mojem testu.Ale ja ho udelam dnes znovu a pohlidam si,aby byla jeho.Dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Taky bych vám doporučovala kontrolovat namátkově. Pervitin se drží v moči obvykle několik dní až dva týdny, v případě předchozího dlouhodobého intenzivního užívání až tři týdny, od posledního užití. Možná, že syn ví, jak dlouho se pervitin dá z moči zjistit a může s tím manipulovat. To znamená, že si třeba dá pervitin hned po vašem testování a bude vědět, že do čtrnácti dnů, k dalšímu testování, už ho mít v moči nebude..., přesně jak píšete vy. Pokud syn přicházel dříve domů z náročné práce a v noci spal normálně a teď najednou v noci nespí, tak je to přinejmenším podivné a vaše podezření, že si opět vzal, je asi oprávněné. Jen se připravte na to, že můžete při dnešním testování zjistit pozitivní nález a pak také budete muset dodržet své předsevzetí a domluvu se synem, že v tomto případě odchází z domu... Protože pokud to nedodržíte, tak budete zase v pasti a synovi to nijak nepomůže... Je to složité. Pokud byste cítila, že si o tom chcete s někým promluvit a najít v sobě zas nějakou jistotu a stabilitu, tak se zkuste domluvit na těch kontaktech, které jsem vám posílala včera. Zatím držím palce a doufám, že to nakonec dobře dopadne pro vás i pro syna.