Tetsy10000
Nelka
107330 No proste oni si nenechaji nic vysvetlit,podle nich je hned extaze navykova,thc taky....tezko jim vysvetlovat,ze kdyz si zahulim jednou tydne,tak si tim min ublizim nez moje segra,ktera kali(alkohol) kazdy vikend....ale to je jedno,takze testy na krev se uz v podstate moc nedelaji...?jak jim mam dokazat,ze uz hulit nebudu???slibit to jim nestaci,nechapu co jako cekaji...ted jsem mesic nikam nechodila...ale uz me zase zacinaji poustet,jsem jim za to vdecna,ale vite jak....je to s nima tezke...tak diky za vsechno...Nelka

Odpověděl: Jana Justinová
Jestli jste opravdu rozhodnutá, že už nebudete nic brát, tak je pomoc celkem jednoduchá. Nabídněte rodičům, že jestli jim nestačí váš slib, mohou vám udělat testy, kdy budou chtít. Pokud se domluvíte na tom, že obě strany s tímhle postupem souhlasí, není v tom žádný problém. A nemůžete se divit, že se o vás rodiče bojí. Máte sice pravdu, že cesta, kterou jde vaše sestra není taky nic moc, ale v naší společnosti je prostě pořád ještě mnohem přijatelnější, a asi to tak i dlouho zůstane. Zkuste se o tom s rodiči pobavit a dohodnout se na nějakém kompromisu tak, abyste vy mohla chodit ven a oni nemuseli mít pokaždé strach, co s vámi je a co děláte.