Otazka
lea
a když už beru ne 8 ale kol. 14mg denně jak je to se závislostí,co všechno se v organismu poškozuje, a zda po náhlym vysazení může vzniknout epi. z. Je neurol bezpečnější?

Odpověděl: Jakub Minařík
Já předpokládám, že mluvíte o Lexaurinu (nějaký takový dotaz jsem před časem odpovídal) - pokud to tak je - tak vyšší dose znamená vyšší riziko závislosti. Pokud mohu srovnávat se neurolem - tak jedno je za 18 a druhé bez 2 za 20. Epileptický paroxysmus samozřemě může po užívání vyšších dávek dlohodově vzniknout, dokonce se mohou epi záchvaty kumulovat - tam je pak celkem obstojné riziko úmrtí. Mám trochu dojem, že by to chtělo nějak koncepčně řešit. Možná prvním krůčkem by mohlo být, že napíšete číslo předchozího dotazu. Mám dojem, že pak bychom vám mohli trochu lépe poradit. :-)