můj dotaz
Guru
Už velmi dlouho kouřím marihuanu a to v míře o níž mnozí trdí, že "hulim až moc", avšak to mě se nezdá, neboť nepociťuji, že bych byl až moc ovlivněn. Tak se ptám, jaká je rozumná míra (skouřit se párkrát do týdne). A ještě jeden dotaz, mívám časté deprese a mislím si, že to bude ganjou. Jestli opravdu ano tak jak jim zabránit jinak než se znova intoxikovat nebo přestat úplně. Děkuji za odpověď a omluvte prosím pravopis. Se vší úctou Guru.

Odpověděl: Jakub Minařík
Tohle je fakt rochu raritka. :-) Subutex by jistě mohl pomoci. Jen by to asi chtělo to trochu vytitrovat dávku, a pak uvažovat jakým způsobem ho vysadit (konec konců - je to taky opioid - i když s trochu specifickým efektem. Jestli jste z Prahy - tak bych měl docela zájem vás vidět - oplátkou nabízím zařízení někoho, kdo vám subutex napíše, já bych (kdybyste dovolili) vám asi nabídl pomoc aby vysazení proběhlo pokud možno bez problémů a nebyl nějakej další průšvih. Kdybyste se chtěli ozvat - telefon je 220 803 130 :-) . Jste-li odjinud - nezoufejte, zkusím vám doporučit někoho ve vaší blízkosti. V každém pádě, docela by mě zajímalo, jak to bude probíhat.