tabletky a plyn
Karel
Da se zjistit po cca 5 hodinych nejakym vysetrenim moci pritomnost nejakeho mnoztvi plynu ze zapalovace v tele (ubylo asi 1/4 objemu, ale neni jiste kolik ho bylo predtim) pripadne tabletek IBU PROFEN200 (asi 2 ks) u13 leteho chlapce?Existuje nejaka legislativa,stanovujici kdy se muze ci musi jet s takovymto ditetem na toxikolgicke vysetreni?Dik K.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkuste se obrátit spíš na toxikologickou laboratoř (ohledně toho plynu do zapalovače), tam by vám měli dát adekvátní informaci (nevím, odkud jste, tak vám nemohu dát konkrétní kontakt, v Praze můžete kontaktovat Toxikologickou laboratoř, Na Bojišti 3, Praha 2, tel 224964349, 224911267) A ohledně toho Ibuprofenu, nemyslela bych si, že by bylo pro třináctiletého chlapce nebezpečné užití dvou tablet a že by kvůli tomu bylo nezbytné toxikologické vyšetření. Ohledně té legislativy se můžete poptat na výše uvedeném kontaktu nebo v Právní poradně (kontakt v pravém sloupci na této stránce), ale myslím, že pro takovéto případy nic závazného stanoveno není. Jen nějak tomu vašemu dotazu moc nerozumím a tak nevím, zda odpovídám na to, na co se ptáte. Co se vlastně přihodilo?