cista krev???
Nelka
prosim vas muzete mi napsat stranky,kde budou nejake doporuceni,jaxe zbavit co nejdrive "nezadoucich"latek v tele??co mam pit,jist etc???nebo cim urychlim ,aby mi vsechno vyslo VEN??diky vase Nelka

Odpověděl: Jakub Minařík
Žádné takové stránky neznám, ale pokud se chcete dát rychle do kupy, tak je nezbytné přiměřeně a pravidelně jíst (jezte všechno - zeleninu, přílohy, maso ... - ale nepřejídejte se) , dost pijte (nealko, dobré jsou minerálky - třeba magnesia), pravidelně spěte (tj. chodit spát v určitou hodinu, vstávejte v určitou hodinu). Nepijte alkohol, nehulte, necpěte se drogama a všelijakejma medikamentama - s vyjímkou nějakých vitaminů - ty jsou lepší v tbl. formě - ty šumivé mohou dráždit žaludek, také trocha minerálů by mohla jít k duhu. A málem bych zapoměl na trochu přiměřeného pohybu. :-)