Co Te'd?
Marrianna
Hezké odpoledne,prosím Vás : Mám za sebou zase několika měsíční abstinenci - jsem na subutexu-fakt už ale nevím kudy kam.Co byste doporučili holce co už otroctví heráku nenávidí.Pořád doufá že tu je šance ale z tý nuly to po těch letech už začíná pěkně ztuha.Prosím!!!Já už myslím - vážně na sebevraždu...Protestuje mi tělo.duše......Mockrát děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Před chvílí se někdo ptal podobně. Stačí přijít, my se vám rádi budeme věnovat:
- pošleme vás ke kolegovi, aby vás pořádně prohlédl a zaléčil vám tělo,
- my se společně s vámi pokusíme najít jak pomoci vaší duši
Prostě, stačí přijí a není to žádný problém. Fakt rádi vás uvidíme :-)
Takže doporučení je: PŘIJĎTE. Kdyby jste s tím měla měla problém, nebo byla z daleka - tak napište, doporučíme vám někoho ve vaší blízkosti.
Jo, málem bych zapoměl - telefon je 220 803 130