TESTY
pizder
Dobrý den,13.2 jsem naposled požil marihuanu,kouřil sem ji dost často,chtěl jsem se zeptat: Jestliže si zahulím 16.března a na testy bych šel 24.3 BUDE THC JEŠTE POŘÁD V MOČI???A jestliže požiji 16.března extázi bude 24.3 v moči???Nikdy dřív sem extázi neměl.prosím o odpověď děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Velmi pravděpodobně budou vaše testy pozitivní. Zkuste do doby testů abstinovat. Pokud to nezvládnete, máte další informaci. Máte s drogama problém. Chtělo by to brzdit, pokud chcet vyváznout bez potíží. A tím bržděním myslím na brzdu dupnout, ne ji jen tak ošmrdlávat.
P.s. Víte - ona už ta otázka říká cosi o prioritě hodnot. Jsou věci, které bych měl zvládnout odložit, pokud je to nutné. Ve chvíli, kdy uvažuju o tom, že by se to přec jen dalo nějako obejít - bejvá to průšvih. Alespoň v počátcích. :-)