ECKO
Ren
dobry den,wcera sem byla na axi a kamos me dal dwe ecka,(w jednom bylo kolem 90mg)tagze rikal ze jedna wyda skoro za dwe.kdyz zacaly ucinkowat nemohla sem moc dobre chodit a widela sem w mlze a obraz se mi trepal,a anisem nemohla parit mela sem ztuhly telo-bylo topredawkowani??ale za dwe hodky to wyprchalo a bylo wsechno w normalu.extazi neberu moc casto tak jednou-dwakrat za mesic,(a nikdy sem nemela wic jak jednu)jak je mozny ze mi to wydrzelo tak kratkou dobu kdyz to bylo tak silny??mam uz toleranci??dikyy

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za velké zpoždění, ale poslala jsem váš dotaz kolegovi MUDr. Páleníčkovi, který se zabývá výzkumy ohledně extáze, ale bohužel od něj zatím nemám odpověď. Pravděpodobně se jedná o nějakou substanci v tabletě, která měla tyto účinky (nejde tedy o účinek extáze samotné) nebo o to, že tableta, kterou jste užila, nebyla vůbec extáze, ale byla zaměněna za tabletu nějakého léku... Můžete mi napsat na můj mail orlikova@sananim.cz a já vám odpověď pošlu, jakmile ji od kolegy Páleníčka dostanu. Pak jí také vložím do odpovědi na tento váš dotaz, takže si ji budete moci přečíst i na stránkách poradny.