Otazka
sustin
dekuji za e mail zatim to nejak zvladam za tennto tyden sem mel jen jednou a dva dny lezim doma spocenej a ze strasnou chuti.jak dlouho to jeste potrva????sem z Hlinska v Č takova dira.dekuji vam ze mi pisete po kjazdem precteni vasi odpovedi si dodam veci silu nechci to vzdat sem na zacatku lidi rikaj ze to nedokazu ale ja jim to predvedu ze to de treba to skusej taky zatim naschle a napiste

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď, ale pokoušela jsem se vám dohledat nějaké kontakty v Hlinsku nebo aspoň ve vašem kraji. Oceňuju, že se snažíte s tím něco dělat. Vím, že to je fakt komplikované, ale pokud se fakt teď v nejbližší době vyhnete těm známým, kteří berou a zkusíte to nějak přežít, tak by to nejhorší mělo tak během týdne čtrnácti dnů odeznít. Chutě vás asi budou pronásledovat ještě nějakou dobu, ale když fakt přistoupíte na to, že budete po nějakou dobu s někým z odborníků v kontaktu, tak by vám to mohlo dost pomoct se tím prokousat. A rozhodně to jde, to mi věřte. Našla jsem vám kontakty na psychiatry u vás v Hlinsku, ale nejsem si jistá, zda je to ten nejvhodnější kontakt (psychiatrie MUDr. Herr, Nádražní 548 budova C tel. 0454/ 311 286, Po,St 7.45 - 16.45, Čt 7.45 - 13.oo 15.oo - 16.oo. MUDr. Malá, psychiatrie, Poděbradovo náměstí 11, tel. 0454/ 311 737, Po,Út,St,Čt 7.15 - 12.oo, Po,Út 13.oo - 15.oo, Pá 8.oo - 12.oo pro zvané). Pak existuje kontaktní centrum v Pardubicích (adresy si můžete najít v kolonce Kontakty, když zadáte pardubický kraj), což by byla asi lepší volba, pokud je to pro vás aspoň trochu dostupné, protože tam se specializují přímo na problematiku drog. Ještě je AT ambulance ¨ve Svitavách (adresa taktéž v Kontaktech). No a to je všechno, co se mi podařilo najít. Uvidíte, jak na tom budete, ale pokud to bude jen trochu možné, být vám bych se do toho kontaktního centra vypravila. Zatím držím palce a doufám, že to zvládnete.