Subutex
Pat
Jsem zavisla 2 roky na heroinu. Mezi tim jsem pul roku abstinovala. Chtela bych odvyknout. Doma. Myslite, ze mam sanci, aby mi nekde nekdo predepsal Subutex pro ambulantni lecbu? Dekuji za odpoved a byla bych vdecna kdyby jste mi poradili trochu konkretneji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste AT ordinaci, nebo nějakého psychiatra. I váš praktický lékař vám jej může předepsat. Asi spíše pořídíte s žádostí o detoxifikaci, než o dlouhodobější substituci. Ale uvidíte. Konkrétní místo si najděte vlevo v kontaktech, nebo se zkuste zeptat znova s udáním místa.
Jen mě napadá, že je dobré počítat s tím, že subutex bez nějaké formy psychosociální podpory - tj. alespoň ambulantní, spíše dlouhodobější léčba, nebo individuelní kontakt s někým kdo s vámi bude pracovat na nějaké vaší změně bývá dost na ... Tak se držte a kdybyste chtěla nějaká konkrétní doporučení tak zkuste napsat odkud jste.
Pokud z Prahy - zkuste dorazit v úterý, nebo ve čtvrtek na Motivační skupinu (od 10.30 v DS Sananim, Janovského 26, P7, tel, 220 803 130) - myslím že vás dokážeme někomu doporučit a případně vám zajistit tu psychosociální složku. To je celkem dost konkrétní nabídka, což? :-)