extaze
Dawe
Pekny den!Mel bych dotaz-kdyz si vezmu jenom pul tablety extaze obs.PMA znamena to ze odejdu domu po svych jeste k tomu kdyz nebudu parit,ale budu se jen tak bavit s kamosema v klimatizovanym prostredim-tohle rizika urcite snizuje ne?Ten kdo bere extaze casto muze to unej mit mirnejsi nasledky?A jeste jeden:nemyslite se,ze by ruzne poradny nebo stav farmakologie meli extaze testovat rychleji tzn.ze by na NETu byly treba uz extaze za leden.Furt se tu preci objevuji nove.Vim bereme to my,ale je to i vase prace nas chranit ne?Diky moc

Odpověděl: Jakub Minařík
Jde o to kolik PMA v tom bude. Ale to, že odejdete, nota bene po svých. Mohou vás také nést a to směrem na hřbitov. To, že berete EXT vás určitě nespasí, dokonce to může stav koplikovat interakcí se zbytky MDMA, MDA, ... v organismu. Látky se totiž po užití vylučují několik dnů. Takže - mechanismu účinku PMA je sám o sobě tak nebezpečný, že zas jinak moc pařit nemusíte.
Ohledně teho testování - pokud takový projekt zaplatíte - nebude problém testovat - dokonce jsou možné kvantitativní analysy přímo na party. Kapacity lidí, kteří by to uměli a navíc by je to i zajímalo jsou, problém je finanční stránka věci - podrobnější rozbor každé tablety se pohybuje v tisících, mobilní laboratoře myslím v milionech.
A ještě mám trochu dojem, že trochu tlačíte odpovědnost jinam - vy se musíte chránit sami - víte do čeho lezete a je to na vás. My vám můžeme tak max. pomoci - pokud budete mít o něco takového zájem. :-)