testy 1
Jentzek
Myslíte si,že pokud si začadím jenom o víkendu,že se doba,po kterou se THC dá zjistit,rapidně zvýší???Taky by mě zajímalo co si myslíte o tom,že prý u kohosi močovým testem zjistili thc a ten dotyčný tvrdil,že naposledy kouřil před třemi měsíci.Je to vůbec po takové době možné?

Odpověděl: Bára Orlíková
No, stoprocentně se zvýší oproti tomu, kdybyste si zahulil jednou za rok. Navíc, je to tak, že pokud budete kouřit každý víkend, tak se THC nestačí z těla dostat pryč do dalšího víkendu, takže budete mít THC v moči detekovatelné neustále, dokud si nedáte pauzu. Neslyšela jsem o tom, že by se dalo užití marihuany zjistit tři měsíce po posledním užití, při testování z moči. Spíš bych si asi myslela, že pokud dotyčný tvrdil, že kouřil trávu před třemi měsíci, takže nejspíš netvrdí pravdu. Nebo trávu nekouřil, ale dal si třeba koláčky s marihuanou :-) Odkud tu informaci máte? A ještě jste mi neřekl, proč vás tak zajímá ta doba detekce trávy v moči.