problémy po extázi
a111
Pred tremi tydny jsem byl na party a dal jsem si po pulkach dve a ctvrt otestovane extaze. (naposledy jsem bral drogy pred sesti lety a to asi 2 Extaze a neco pervitinu, zhruba pul roku to trvalo) Od te party mi piska v usich, prvnich 14 dnu jsem mel silne zavrate (nezvracel jsem) a dodnes mam pocit lehke zavrati a mozna i dvojiteho videni, piskani v usich. Tlak mam normalni a slysim bezvadne (byl jsem na audio testech). Poradte prosim co by to mohlo byt.

Odpověděl: Pavel Kubů
Napadá mě možnost poškození vnitřního ucha a z toho plynoucí problémy s rovnováhou a pískání v uších vlivem např. déle trvajícího tance v blízkosti reprobeden. O podobných chronických stavech v souvislosti s požitím XTC jsem zatím neslyšel. Doporučil bych podrobné vyšetření u neurologa, které by příčinu mohlo odhalit, po internetu to bohužel nepůjde... a na parties si dávejte na sebe větší pozor. To, že tenhle stav s největší pravděpodobností nesouvisí s užitím XTC, neznamená, že při užití XTC vám žádná rizika nehrozí.