Guarana + Extaze: 106961, 107017 to: Bara Orlikova
Smajlik
Nesmirne si vazim toho, co tady delate, ale obavam se, ze v pripade negativniho ucinku teto kombinace bude zitrejsi odpoved vzhledem k nadchazejicimu vikendu tak nejak k nicemu :-/...

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dotaz MUDr. Páleníček dnes zodpověděl, můžete si ho najít na stránkách poradny. Víte, dotazy odpovídají mí kolegové z různých zařízení, kteří pracují s klienty a někteří externí specialisté, při své běžné práci. Samozřejmě se snažíme, aby tahle služba internetového poradenství byla zajištěná a dotazy nečekaly na vyřízení příliš dlouho, ale ne vždy je to vzhledem k množství a složitosti dotazů možné je odpovědět okamžitě, takže se omlouvám. Ale k závěru vaší reakce - taky mám nějak trochu pocit, že neneseme zodpovědnost za chování tazatelů v průběhu nadcházejího víkendu :-) Navíc, pokud byste měl v jakémkoli případě pochybnosti o kombinaci nějakých látek, které užíváte, tak dokud nemáte informace o tom, zda je taková kombinace riziková, tak by asi bylo na místě experiment vynechat.