odpoved
broucan
Mila Baro, chci vam podekovat za odpoved. Nemusite se o me obavat, i kdyz je to prijemne, zvlaste od nekoho, kdo me nezna. Kdyz mi bylo dvacet tak jsem neco vyzkousela a popravde me to nebere a hlavne se i trochu bojim. A taky si myslim, ze svuj cas muzu stravit rozhodne lepe nez utikat od reality. Takze momentalne si nemyslim, ze bych neco vzala a ani v budoucnosti. A vlastne ani nevim, proc se stykam s lidmi, kteri drogy uzivaji /i kdyz jenom vikendove/, ale na to asi musim prijit sama. Dekuji moc za odpovedi

Odpověděl: Bára Orlíková
Popravdě řečeno, jsem ráda, že to vnímáte takhle a že víte, jak si svůj život zařídit jinak než s pomocí drog. Moje obava, kterou jsem prezentovala v poslední odpovědi, se vztahovala k tomu, že mám zkušenost s mnoha klienty, kteří přesně tímhle způsobem "k drogám přišli". To, že máte kamarády, kteří víkendově berou drogy, a máte potřebu se o ně starat, aby se jim nic hrozného nestalo, to je skutečně asi na delší povídání a asi si na to opravdu budete muset přijít sama. Někdy je prostě lepší víc myslet na sebe, než na ostatní, kteří to leckdy neocení a vy z toho pak můžete být jen otrávená a vyčerpaná. Každý si musí sám zvážit, zda rizika, kterým se vystavuje, když bere, jsou pro něj akceptovatelná - vy to za kamarády udělat nemůžete, i když v tom sama máte jasno. Doufám, že se ani vy ani kamarádi nedostanete do nějakých problémů. Kdyžtak zas pište. Anebo kamarádi, když by chtěli něco vědět :-)