HERÁk
Martin
Jsem 4 mesíce zavyslý na heráku.chtel bych si odvyknout doma.mam nejakou sanci??????nechci nejaký odborníky.beru ho dvakrát denne.je za herák nejaká náhrada,která by se dala koupit v lékárne????predem dik za odpoved!!!!!!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Šanci pochopitelně máte. Nicméně, pokud máte pocit, že se v lékárně dá koupit bez receptu nějaká látka, která by vám nahradila heroin... tak vás musím zklamat. Možná, že by přece jen stálo za to se na "odborníky" obrátit, protože jinak to vypadá, že byste to musel doma zvládnout bez náhražek (i to je ale samozřejmě jedna z možností, ale šance, že to člověk zvládne sám bez jakékoli podpory a kontroly z okolí, není zdaleka stoprocentní...). Existuje kupříkladu lék Subutex (látka buprenorfin, která se využívá jako substituce), který vám v těchto případech může lékař předepsat, nicméně předpokládá to, že s oním lékařem budete v kontaktu a domluvíte se na dalším postupu. A samozřejmě jsou i jiné varianty. Stálo by za to tedy uvažovat nad tím, zda by přece jen kontakt s někým z profesionálů, kteří by vám v tom mohli pomoct a poradit, nebyl od věci. Je to na vás. Kdyžtak zas napište. Pokud byste měl stále pocit, že na nikoho z odborníků skutečně obracet nechcete, zkusíme vymyslet jakým způsobem byste to mohl zvládnout sám tak, aby to mělo aspoň minimální naději na úspěch.