Otazka
Kathleen
no já žádný drogy nikdy nebrala, to jste mě asi špatně pochopila, jen okolí mých blízkých přátel nějak tuhle touhu neudrželi......ted sem se i přihlásila na studim sociální patologie týkající se tohoto problému , uvidím jak to vyjde a právě proto sem chtěla něco o tom vědět.Jak ta stáž probíhá?Opravdu bych se ráda dověděla o náplni této práce.Díky moc a prominte že jsem tak zvědavá :-))

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se, že jsem vám podsunula něco, co není pravda. Jen na vysvětlení dodávám, že ze zkušenosti s lidmi, kteří projeví zájem pracovat v nějaké organizaci se závislými, vím, že to, co z čeho jsem vás "podezírala" je u těchto zájemců vcelku obvyklé. A k těm stážím - v každém zařízení mají podmínky pro stáže jiné. Pokud byste měla zájem o stáž v rámci Terénních programů u nás v SANANIMu, tak to znamená strávit celý týden každé odpoledne v terénu, na ulici, s našimi steetworkery, za stáž se platí určitá suma (myslím, že na ten týden je to kolem pěti set). Stáž v Kontaktním centru SANANIM probíhá obdobně, také berou stážisty minimálně na jeden týden, také se za to platí a taktéž byste byla v přímém kontaktu s klienty, ale v prostorách Káčka, nikoli venku. Případné změny podmínek byste si musela s vedoucími zařízení domluvit. Oba tyto programy jsou v Praze, pokud jste odjinud, můžu vám doporučit kontakty na kolegy jinde. Tak mi kdyžtak napište na můj mail orlikova@sananim.cz a já vám kdyžtak kontakty na kolegy ze SANANIMu nebo jiné organizace můžu předat. Uvidíte - jen upozorňuju, že je to fakt práce, která je dost krušná a můžete i v průběhu stáže zjistit, že to není vaše parketa.