Kokain
Tohle napsala MF Dnes 29.7.2002: "Italský cyklista Simoni nebude potrestán za doping na Giru a může závodit. Italská cyklistická federace přijala jeho vysvětlení, že kokain se mu dostal do těla v cukrovinkách." Je to možné? Jaké cukrovinky to asi jsou? Link je: http://mfdnes.newtonit.cz/default.asp?cache=783779 (ale asi to chce heslo).

Odpověděl: Bára Orlíková
Už mám dokonce i registraci a heslo na "newtonit", ale tenhle článek se mi nepodařilo najít. Můžu vám k tomu tedy říct jen to, že o něčem podobném jsem neslyšela, takže těžko říct, z čeho článek vycházel a jak se tam objevila informace o kokainu v cukrovinkách. Zkoušela jsem se ptát i kolegů, ale nikdo z nich taky nic takového neslyšel. Takže vám asi nepomůžu. Pokud na vysvětlení trváte, asi byste se musel obrátit na autory článku a zjistit, odkud tahle informace je a zda to není chyba v původním textu nebo v překladu... a pak bychom vám s tím mohli pomoct možná líp.