pervitin - krevní testy
bambule
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je pervitin zjistitelný v krvi běžným předoperačním vyšetřením krve. Jestli ano tak jak zhruba dlouho po požití šňupáním. Děkuji

Odpověděl: Martin Hulík
Když se podíváte na žádanku na vyšetření, toxikologický test na pervitin (budivé aminy) by mezi nimi být neměl. Vyšetření na přítomnost drog se dělá, jen když je k tomu speciální důvod. Mám údaj o vyšetření z moči, protože tak se drogy testují nejčastěji - uvádí se zachytitelnost 1-21 dní, v praxi to znamená, pervitin zachytíme v moči celkem spolehlivě do týdne. U krve by to nemělo být déle.
Možná je ale důležitější fakt, že zřejmě berete pervitin a jdete na operaci, možná pod celkovou narkózou. Už vás napadlo, že by vás tahle kombinace mohla ohrozit na zdraví, zvlášť, když jste lékařům nic neřekla?
P.s. Způsob užití nemá na dobu detekovatelnosti drogy vliv.