pervitina antialergika
friend
Dobry den,rada bych se zeptala,jak se snasi pervitin s uzivanim Dithiadenu a kapek proti alergicke ryme Nasivin.Je uzivani techto latek soucasne nebezpecne,hrozi zde nejake komplikace?Jak se snasi?Dekuji

Odpověděl: Dana Holubová
U obou látek je kombinování s pervitinem problematické (pominu-li základní pravidlo, že kombinace různých látek je vždycky dost problematická). Nasivin obsahuje látku s velmi podobnými účinky na srdce, cévy i celkovou stimulaci. Zvyšuje riziko srdečních příhod, vysokého tlaku po pervitinu. Dithiaden je sice látka tlumivá, má ale složité a široké účinky jak na mozek, tak také na srdce a s některými stimulačními látkami se výslovně kombinovat nesmí. Další věcí je otázka, co dělá pervitin se samotnými problémy, na které tyhle léky používáte. Senná rýma, astma i ekzém se výrazně zhoršují stresovou reakcí. Pervitin ji nadměrnou stimulací může často vyvolávat. Naopak na dobré zacházení a všímavost (jak se k sobě chovat a čemu se vyhnout) reagují všechny jmenované potíže velmi dobře, můžete si od nich hodně pomoct. Tak to zvažte.