pervitin
jenys
děkuji vám za vaší odpoved,jestli že jsem vaši odpoved dobre pochopila,tak po ročním velmi častém uzívání pervitinu se usazuje v krvy pouhé 3 dny?a v moči maximalně 14 dní??takže v testu ktery by se mel provest moji prítelkyni,by se mel ukazat vysledek negativní,kdyz uz nebre 2-3 tydny??tudíž to znamena že thc(mariuhana)pri dlouhych letech uzivaní se drzi v tele dyl nez pervitin?Jinak odpoved na vas dotaz jak si vede ma pritelkyne s pokracování neužívaní pervitinu...vysledek se zda byt normalní bez zadnych nasledku kryze,ale nemohu to určit stoprocentně,jelikož nevim jestli ho potaji neužívala coz zjistím testem který jsem odhodlaná ji provest.pravě proto sem se obratila na vaši spolecnost s otazkou jak dlouho se drzi v tele tato zminěna droga.jestli mužete odpovezte mi jestli jsem pochopila vaši od pověd na mou otazku spravně
předem vám děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Odpověď jste pochopila správně, pervitin se dá skutečně z krve detekovat pouze do tří dnů od posledního užití, z moči maximálně tři týdny (obvykle ale testy bývají do dvou týdnů negativní).
THC (účinná látka marihuany) se dá skutečně zjistit v organismu déle. To ovšem nemá absolutně nic společného s tím, jak dlouho trvá akutní intoxikace, jak je která droga nebezpečná... Po užití drogy po nějaké době účinek odezní, ale v těle zůstávají neaktivní metabolity drogy, které se dají detekovat. Neznamená to tedy, že pokud lze marihuanu zjistit v moči několik týdnů po posledním užití, že by byl člověk po celou tu dobu pod vlivem drogy, neznamená to ani, že marihuana je nebezpečnější než např. kokain, který se dá detekovat pouhý den. Doba, po kterou jsou drogy v těle zjistitelné, také nevypovídá nic o tom, jaké důsledky na zdraví a psychický stav předchozí užívání drog mělo. Člověk může trpět psychozou vyvolanou pervitinem a přitom to může být řadu týdnů od posledního užití pervitinu, kdy testy na přítomnost drog jsou již negativní.
Co se týče testování, nevím, jakým způsobem chcete přítelkyni testovat (zda orientačními testy nebo v laboratoři), zda s tím bude souhlasit, jaké vyvodíte z případného pozitivního výsledku důsledky - tedy co budete dělat, pokud zjistíte, že přítelkyně si potají drogu vzala... To by bylo asi potřeba předem vše promyslet.
Kdybyste měl/a další dotazy, tak kdyžtak ještě napište.