jak dlouho trva pervitin v moci?
jenys
dobry den,chtela bych se zeptat jak dlouho trva pervitin v moci.moje pritelkyně uzivala pervitin priblizně rok v kuse.jelikoz to na ni bylo uz moc tak prestala a uz si tuto drogu nedala priblizně 2-3 tydny.CHtela bych se tudíž zeptat,jak dlouho se drží pervitin v moci a v krvi.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin se dá detekovat z krve cca do tří dnů, z moči je detekce možná delší dobu. V závislosti na intenzitě předchozího užívání od 3 do 21 dní, obvykle jsou testy i při intenzivním předchozím užívání negativní do cca 14 dní. Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vaší přítelkyni nějaké problémy v souvislosti s testováním na přítomnost pervitinu v organismu? Jestliže abstinuje nyní cca 3 týdny, testy už by měly být negativní. Napadá mě ještě, jak přítelkyně abstinenci zvládá? Neuvažovala například o nějaké formě odborné pomoci? Nebývá obvykle jednoduché přestat brát drogy svépomocí a abstinenci udržet, člověk se může potýkat s řadou potíží. Nevím ale o situaci nic bližšího, takže konkrétní rady nebo doporučení dát nemůžu. Pokud budete chtít (nebo Vaše přítelkyně), tak se ještě ozvěte. Zatím přeji hodně štěstí.