marihuana
jitka
dobry den,od minuleho roku listopadu2009 se lecim po 12 letech ze zavislosti na marihuane,od dubna jsem porusila a od rijna2010 opet v lecbe pokrcuji.chtela bych se zeptat zda je mozne ze mam porad abstinecni priznaky?zvracim,prujmuji,mam bolesti kloubu chtela bych se zeptat kdy to prestane??leky beru tiapridal,lexaurin ale porad mi je zle.dekuji za odpoved a preji prijemny den jitka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
moc se mi nezdá, že by šlo o abstinenční příznaky při odvykání od marihuany. Jednak na marihuaně se v podstatě nevytváří fyzická závislost, za druhé, i kdybyste nějaké mírné příznaky měla, způsobené třeba změnou denního a spákového rytmu, stravovacích návyků, stresem apod., rozhodně by neměly být tak silné a trvat v takové intenzitě měsíc. Očekávala bych tak maximálně dlouhodobou nespavost, možná změněné chutě na potravu. Poraďte se s lékařem, který Vás medikuje, co na to říká, ale raději bych zašla za praktikem, aby vyloučil nějaké infekční onemocnění. Toto rozhodně není běžný průběh odvykání od THC.