syn a marihuana
Otec
Dobrý den Mám dotaz zjistil jsem že můj syn kouří marihuanu(našel jsem něj skleněnku a pytlíček s trávou). Měl jsem už delší podezření že ju kouří. Včera přišel dom a šlo to na něm poznat že byl zhulený poznal jsem to tak že měl rudé oči a jiné chování(také jsem kouřil marihuanu). Tak jsem koupil z lékárny orientační test na THC byl negativní.Poté jsem volal známým kam jezdívá jsou to velice důvěryhodní lidi a prý ho viděli kouřit ze skla. Je nějaká možnost že by ty testy doslova ošidil? Moč měl určitě svou byl jsem kousek od něj když mi dával vzorek.Můžete mi říct jak to mohl udělat? Abych si to mohl pohlídat jestli na to něco bere aby byl test negativní. Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud by kouřil ten den, jen těžko by se mu mohlo podařit testy nějak ošidit. Jediný způsob je, že by moč nebyla jeho. Někteří lidé jsou v tom poměrně vynalézaví, takže i když jste byl kousek od něj, nic to nezaručuje. V tom je právě jedno z mnoha úskalí testu. Vy víte skoro s jistotou, že syn kouřil, našel jste u něj drogy, známí ho viděli atd. Přesto jste teď v pasti, protože test vyšel negativní. Čemu tedy věřit víc a čím se řídit? Je opravdu nutné mít pro další jednání se synem pozitivní test? Pokud máte tak silné podezření, zařiďte se podle toho. Kdyby nic jiného, má u sebe drogy, což je nezákonné. Nečekala bych tedy na výsledky testů, ale promluvila bych si s ním o tom, co by ho mohlo (i kdyby hypoteticky) na marihuaně přitahovat, jaká jsou rizika, proč o něj máte strach, co se bude dít, když bude kouřit atd.