Pervitin a vztah partnerů
Maylenka
Dobrý den, velice by mne zajímalo jaký až vliv může mít pervitin na vztah. S přítelem jsme spolu skoro dva roky, asi třičtvrtě roku bez 2 měsíční pauzy kouří pervitin. Cítím že to ničí náš vztah. Projevuje se chorobná žárlivost, spojuje si úplné maličkosti v mém chování s nevěrou např. mé prasklé koutky, knížku kterou jsem si půjčila-román, brigáda, práce, internet. Všude vidí jen to, že mu zahýbám a navazuju kontakty. Několikrát jsme se škaredě pohádali. Může těmto hádkám a vidění dávat zátěž právě pervitin, ze začátku přítel takový nebyl, Je z rozvedené rodiny, kdy si matka našla jiného muže a svého muže(jeho otce) asi 4 roky podváděla. Může i to mít vliv? Vůbec nevím jak na něj, nechci se s ním rozejít. Bydlíme zatím každý u svých rodičů a on je bez práce a nudí se, tak si prostě dá. V poradně jsme byli, vydržel ty dva měsíce, to měl taky práci a teďka je vše zpět. Pomozte mi prosím. Děkuju předem

Odpověděl:
Dobrý den, podezíravost, až paranoidní stavy jsou celkem typickými příznaky užívání pervitinu. Po vysazení drogy se tyto stavy zpravidla do 3 neděl vrací do normálu. Píšete, že potřebujete pomoci, ale přiznám se, že nevím, co pro vás můžeme udělat. Zvažte, jestli vám partner stojí za to, abyste s ním i za těchto okolností zůstávala. Mnoho uživatelů drog začne přemýšlet o abstinenci teprve na základě toho, že se jim v důsledku jejich chování rozpadnou vztahy. Zároveň si však uvědomuji, že je to těžké a bolestné rozhodování. Ideální by bylo, kdybyste vyhledala odbornou pomoc. Pokud je to pro vás přijatelná varianta, napište odkud jste a my vám pomůžeme vyhledat kontakt. Hezký den. TN