Lexaurin
Nikča
Dobrý den, jsem závislá na Tramalu a za 3 týdny mám nastoupit do léčebny, teď to na co bych se chtěla zeptat. Několik dní už tramal neberu, od lékařky mám předepsaný ráno Zoloft 100mg a večer mirzaten 30mg a pokud nemůžu usnout, tak ještě Rivotril 0,5mg, ale to o co mi jde je to, že jsem vyměnila tramal za Lexaurin v denní dávce 6-15mg a teď nevím zda to není nebezpečné tohle všechno kombinovat. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, omlouváme se za opožděnou odpověď. Nevím, nakolik je váš problém stále aktuální, ale vzhledem k tomu, že jste v péči lékařky a nyní zřejmě v léčebně, jste v kontaktu se specialisty, se kterými máte možnost své pochybnosti ohledně medikace konzultovat. Jinak tramal je lék proti bolesti opiátového typu, Lexaurin je lék na uklidnění, který patří mezi benzodiazepiny stejně jako rivotril. (Zoloft a mirzaten jsou antidepresiva). Nevím, zda vám lexaurin předepsala spolu s ostatními léky vaše lékařka. Pokud ano, je vždy potřeba dodržovat doporučené denní dávky. Pokud jste si ten lexaurin opatřila jinak a berete ho jaksi "navíc", buďte velmi opatrná, neboť společně s ostatními léky budou tlumivé účinky asi dost výrazné a když to přeženete, můžete se předávkovat. Při dlouhodobém užívání vyšších dávek benzodiazepinů hrozí závislost. No, ale jak již jsem psala na začátku - jste v kontaktu s lékaři, takže určitě máte lepší možnosti řešit svůj problém nadužívání léků než tady na internetu.