poradna alkoholiků a závislých v Hradci Králové
HB
Dobrý den, můžete mne prosím nasměrovat v okolí Hradce Králové na poradnu léčby Alkoholismu a drogových závislostí. Po skončení užívání Pervitinu jsem začal pít, ale bohužel po 4 letech jsem odstranil závislost jinou závislostí, která mi zasahuje do života a alkoholické excesy mají stoupající tendenci. Děkuji za odpověď s pozdravem HB

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to co se Vám přihodilo, se bohužel někdy stává, jedná se o tvz. "přesmyk závislosti". Velmi kladně hodnotím Váš náhled na Vaši současnou situaci a chuť tento problém řešit. V HK jsem Vám vyhledala tyto odborná zařízení : AT ambulance Hradecká 1172 Hradec Králové tel : 485 832 221, 459 833 232 MUDr. Jiří Čížek AT poradna Brněnská 88 Hradec Králové tel : 495 264 183 MUDr. Vlastimil Kyral Psychiatrická klinika FNHK Sokolská 581 Hradec Králové tel : 485 832 221, 459 833 232 MUDr. Jela Hrnčiarová P.S. nejdříve si zavolejte a dohodněte termín první konzultace. Mějte se hezky a ať se Vám podaří Váš problém s alkoholem co nejlépe zvládnout, hodně štěstí. M.K.