Cena a dávka
tRiklo
Zdravim, chtěl bych se zeptat kolik tak stojí 1čára a kolik se toho tak dáva, chtěl bych zkusit pervitin a nechtěl bych aby mě někdo ošmelil. Vim že je to u každého jinak, že každý má stav po nějakém tom množstý jinak a že se cena nedá určit asi přesně. A ještě bych se chtěl zeptat když je gram tak kolik se stoho nechá dát lajn a kolik tak přibližně stojí.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Spíš možná začnu tím, proč máte pocit, že byste měl pervitin zkusit? Co Vás na tom láká natolik, že byste si šel pervitin koupit někam na ulici? S velkým rizikem, že Vás někdo "ošmelí", protože pokud s nákupem ani užitím drogy nemáte zkušenosti, tak nepoznáte ani když Vám někdo prodá prášek do pečiva... Tím nechci říct, že by bylo lepší, abyste zkušenosti měl, ale Váš nápad mi nepřijde úplně rozumný a nelze zamezit tomu, že Vás v lepším případě někdo napálí a koupíte něco, co vůbec droga není. V horším případě se pak můžete předávkovat drogou, jejíž sílu vůbec neznáte nebo která obsahuje nejrůznější neznámé příměsi. Tak si prostě tak říkám, jestli Vám to za to stojí, ale je to samozřejmě na Vás a odpovědnost za případné důsledky nesete sám. Gram pervitinu stojí kolem 1000 Kč, jak jsem ale psala, těžko posoudit, zda to, co koupíte, je skutečně pervitin a také těžko odhadnete, zda prodané množství je skutečně gram... Dávka, která je označovaná jako jedna čára, se může dost různit, ale bývá kolem 50 - 100 mg, ale i větší, záleží na preferenci uživatele. Pokud člověk na poprvé užije 50 mg, tak se nejspíš nepředávkuje. Tím ale neříkám, že mu nehrozí jiná rizika, protože nikdy není zřejmé, co pouliční drogy obsahuje ani jak bude uživatel při první zkušenosti s drogou reagovat... Také mě napadá, že asi nikdo nepřistupuje k první zkušenosti s drogou s tím, že by chtěl být závislý..., ale ono se to pak snadno může postupem času vymknout z rukou. No, zkuste to ještě promyslet. Když byste měl k tomu nějaké další dotazy, tak napište.