Vicodin
Kamil
Dobry den Prosim o radu jestli se da nejakym zpusobem prekonat chtic po vicodinu ktyery uz zneuzivam uz nekolik let. Mohu bez nej byt treba 10 dni ale potom me prekona touha po droze. Nemam zadne telesne problemy. Dekuji predem za odpoved K.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, Vicodin je obchodní název pro lék, který obsahuje především paracetamol a hydrokodein. Řadí se mezi opioidová analgetika. Hydrokodein je i v jiných lécích, dříve se zneužíval pod názvem brown. Závislost na něm samozřejmě může vzniknout stejně jako na jiných opiátech velmi silná. Nejjednodušší bude vyhledat odborníka psychiatra a zároveň adiktologa a s ním situaci narovinu řešit. Je tedy se třeba obrátit na tzv. AT ambulanci a objednat se tam. Chcete-li mohu Vám poslat kontakt na takové zařízení ve Vaší dostupnosti. Cest, jak přestat zneužívat nějaký lék je více, dají se postupně vysnižovat, dá se absolvovat pobytový detox, atp. Je třeba ale také najít důvod Vašeho zneužívání tohoto léku a s tímto dále pracovat např. v psychoterapii. Je dobře, že se zajímate a chcete situaci řešit, to je jediná cesta ke změně.