předávkování pervitinem
creew-solider
jaká může být smrtelná dávka pervitinu při nitrožilním užívání a jak se takovéto smrtelné předávkování projevuje???? vím že se to nedá určit přesně ale rád bych věděl aspoň zhruba... předem děkuji za odpověď...

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, Obecně se za smrtelnou dávku považuje 1g čistého metamfetaminu (pervitinu)- tato hodnota je však pouze orientační, může to být více i méně. Předávkovat se však můžete dávkou nižší, pokud nejste na účinky pervitinu zvyklý. Předávkování se projevuje paranoidními stavy - stíhami, úzkostmi, třesem, podezíravostí, bolestí na hrudi, srdce bije rychle - nepravidelně. Může se i zastavit a postižený upadne do kómatu. Mohou nastat křeče i krvácení do vnitřních orgánů (plíce, játra, slezina). Tolik aspoň zhruba. Doufám, že pomohlo :) Pokud máte zájem o podrobnější informace. Na hlavní stránce drogové poradny v sekcI "O DROGÁCH" - "Stimulační látky" klikněte na "Pervitin" S pozdravem A.T.