vaše práce
Milan Šťastný
Pro Jakuba Minaříka: Mno, chcete přece pomoct feťákům, ne? Tak byste měli zaměstnat víc lidí, abyste to stihli. Pak byste mohli dělat reklamu každý den: v rádiu, v televizi, na internetu, letáky, plakáty, prostě všechno, co jde. Tohle mi připadá jako přoč bysme to měli rozjíždět, když stačí udělat, co je nutné a jít domů. Ještě dotaz: docela by mě zajímalo, jestli máte hdoně "dotazů" lidí, kteří vás posílají někam. Jen jsem zvědavý.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, já vám nevím. Samozřejmě že chceme pomoci a taky pomoc nabízíme. Nejen po internetu, ale i osobně. Problém je, že musíte mít víc KVALIFIKOVANÝCH lidí, musíte jim poskytnout ZÁZEMÍ, musíte je ZAPLATIT. Musíte to navíc celý ohlídat, aby to neuteklo někam, kam nechcete, musíte ty lidi vzdělávat, ....
Poradna fungovala rok zdarma. Zdarma bylo všechno-ten člověk, kterej to naprogramoval, lidi který odpovídali, ... Když to začalo těm lidem zabírat víc času, než je to únosné, začali jsme to měnit. Celý to stálo spoustu práce, a - kdybychom si chtěli udělat jen to co je nutné - tak bychom to vůbec nerozjížděli. Protože to na první pohled nevypadalo jako něco, co bude zívačka.
Myslím, že nás někam moc lidí neposílá. nemáme na to sice statistiku, ale já třeba čtu téměř všechny dotazy a odpovědi a nějakou zásadní nespokojenost jsem nezaznamenal. :-)