poznamka
Tomáš13
Děkuji za tuto poradnu, myslím, že ji vedou povolaní lidé. Chtěl bych jenom podotknout, že drogy se dají bát i kontrolovaně. 5 let beru pervitin 1x měsíčně, hulím obden a víkendově si dávám i éčko na party. Je mi 24 let, studuju vysokou školu, doma všechno klape a vydělávám (poctivě) i slušné peníze. Tím nechci nikomu podsouvat, že je braní drog v pořádku, ale při troše pevné vůle se to opravdu dá kontrolovat. Všem, kterým se podařilo přestat gratuluji a těm, kteří se chystají začít to nedoporučuji. Mnoho zdaru do budoucna přeje Tomáš. Pokud by si chtěl na toto téma někdo popovídat tak můj mail je vondrasek@hotmail.com

Odpověděl: Jakub Minařík
Jo, existují lidé, kteří to dokáží kontrolovat. Ale je jich málo, obyčejně to vyžaduje vyzrálou, ukotvenou osobnost. To je fakt málokdo (pokud si to někdo z vás v tuhle chvíli myslí, tak se mejlí; na 100%).
Vám, Tomáši přeju, ať to vydrží a nestane se vám, že se jednou ráno probudíte a zjistíte že to tak už není. Tak obyčejně pocit kontroly končí.
A připojuju se k Tomášově nedoporučení. Pocit kontroly je fakt zrádnej a fakt málokdo kontrolu doopravdy má. A psychotropní látky zvané drogy fakt mocně ovlivňují psychiku. Tak mocně, že dokážou člověka obrat o poslední špetku soudnosti a taky úcty k sobě (fuj-takhle moralizovat) :-)