Eucalipt
Typ
Zajimolo by me, jak moc je skoldlive a navykove koureni eucaliptu. Zkousel jsem je jako nahradu cigaret, kdyz jsem prestaval kourit a snad se mi to docela povedlo. Nevim jestli je to diky eucaliptum, nebo ze jsem proste chtel prestat a prestal bych i bez nich.

Odpověděl: Jakub Minařík
Jak je to s kouřením eukaliptu přesně nevím, ale že byste si tím vylepšil zdraví, to asi ne. Jestli se vám díky němu podařilo přestat kouřit tak prima. A když to s ním nebude jako s cigaretama, ...
Z toho jak se ptáte trochu cítím, že si hledáte důvod proč nekouřit vůbec - myslím si, že když vysadíte i ten eukaliptus, tak vás to nějak zvlášť neohrozí. Na vašem místě bych se o to asi pokusil. Budete se pak cítit líp. A to je důvod. :-)