zhojení žil
Karbos
Opět zdravím, tentokrát nebude text tak dlouhý nebojte :o) chci se jen zeptat jakou nejlepší mastí si své žíly mohu dát zase do pořádku. Na jizvy jsem užívala kalciovku a kůže je myslím v pohodě. Jen na těch žilách (bouličky a však to znáte) je to pořád dost znatelné (není divu není to tak dlouho co jsem si do nich rvala ocelové včeličky) mám doporučený aviril-h nebo tak něco ale od zdrojů věřit-nevěřit, tak se ptám Vás. a pokud ano jestli je k dostání bez lékařského předpisu. předem děkuji za odpověď. Jinak vše tak nějak vcelku zvládám. Zjistila jsem že si musím dát delší pausičku nejen od pika, ale dokonce i od alkoholu apod. taky nic moc věciček. takže vzhůru k realitě. Jen ta travka zlatá zelená, i když vy to asi moc schvalovat nemůžete, mně moc pomáhá. Tak zatím se loučím pa Karbos

Odpověděl: Bára Orlíková
Jsem ráda, že jste se zase ozvala. Vaše rozhodnutí dát si pauzu nejen od pika, ale i od alkoholu a dalších věcí je ve vaší situaci poměrně rozumné. K té trávě jen malou poznámku, dost bych vám doporučovala opravdu velkou opatrnost... jinak vám to může překazit nebo minimálně zpomalit vaši cestu "vzhůru k realitě". K vaší otázce ohledně starosti o žíly - můžete používat mast Ketazon nebo Heparoid, bez předpisu můžete v lékárně sehnat léky Ascorutin, Cilkanol nebo Venoruton, které mají léčivé účinky na žíly. O těhle přípravcích si najdete víc informací včetně příbalového letáku a ceny na www.lekarna.cz. Kdybyste potřebovala další informace o tomhle problému, tak zkuste poradenskou linku K-centra, tel.: 02/ 83 87 21 86. Držím vám palce, ať vám to vyjde. Kdyby něco, zase napište.