Piko
V březnu jsem si poprvé dala perník.Od té doby do těďka jsem ho brala dál..ale měla jsem tak 14 odmlku.Mamka mě na to přišla a myslí si že bych měla jít na léčení.....ale já si myslím že to fakt nepotřebuju.....dneska jsem zkoušela bejt bez toho ...třepali se mi ruce, a dostala jsem na to hroznou chuť,,,,,,a teď mám pocit že jsem na tom závislá...sama nevím.Nevím jestli mamka měla pravdu,že bych to opravdu potřebovala.A navíc mě vyhodili ze školy protože jsem do ní nechodila a místo toho jsem radši fetovala...potřebuju poradit .Předem dík..

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi byste se sebou měla něco udělat a to něco poměrně zásadního. Vzhledem k tomu, že neberete tak dlouho, možná by mohla stačit některá z ambulantních forem léčby. Asi by se vaše máma uklidnila, kdybyste si něco našla sama, i třeba se jen došla poradit co s tím máte dělat. Pokud byste napsala, odkud jste, mohl bych vám i poradit, kam se obrátit. Ale pokud jste z Prahy, tak 02/20 80 31 30. :-)
P.s. Pokud budete chtít a trochu se i snažit-tak to zvládnete. :-)