cena pervitinu
sister
Dobry den, kolik penez potrebuje zavisly na pervitinu (5 let), na tri davky denne injekci? Jaky je jeho "drogovy" rozpocet, priblizne, chapu ,ze to zalezi na kvalite a kvantite, ale urcite je nejaka plus minus financni potreba. Dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, na tenhle dotaz bohužel neexistuje uspokojivá odpověď. Někdo potřebuje na 3 dávky 300,-, někdo 1500 i více. Záleží na velikosti dávky, ale i na tom, jestli si drogu kupuje nebo vaří sám... K vašemu druhému dotazu: Při užívání pervitinu se často objevuje toxická psychóza, což je velmi nepříjemný stav. Ta se dá vyřešit abstinencí nebo užitím nějaké tlumivé látky - nejčastěji opiáty. Z tohoto důvodu někdy uživatelé pervitinu přecházejí na heroin nebo subutex, ale není to pravidlem. Každá látka má svůj specifický účinek a záleží jen na tom, co komu vyhovuje. Hezký den. TN