EEG.Vyšetření po drogách
Pedrosman
Dobrý den Mám nález na EEG.Ale rok abstinuji.Myslel sem si že po drogách se mozek regeneruje a celý tělo.A já mám vysoký tlak a pocity na omdlení.Když sem bral tak sem byl špinavej jak prase a ted mám obsese a meju si ruce každejch 5 minut.Chutě na drogy mám Ale zakazuji si je .Bojim se jich.myslíte že sem si hodně zkrátil život.Když sem přes 10 let bral pervitin. děkuji za odpověd

Odpověděl: Eva Formánková
Ahoj Pepo. Ohledně Tvého nálezu na EEG bude třeba ještě udělat další vyšetření, na základě kterých bude možno lépe určit, jak jsi na tom zdravotně. Po drogách se mozek i tělo regeneruje, rok abstinence je už docela slušná doba na to, aby se dalo trochu do pořádku. Vysoký tlak však můžeš mít i nezávisle na tom, jestli jsi někdy užíval drogy nebo ne. Rozhodně je v každém případě lepší, když budeš dále abstinovat, a to obzvláště po tak dlouhodobém užívání návykových látek. O chutích je dobré někde mluvit, jestli to nejde, můžeš o nich třeba psát, klidně i sem na poradnu, ale samozřejmě musíš počítat s tím, že se nedá zareagovat ihned, takže v případě, že by byly aktuálně nezvladatelné, spíš bych doporučovala v tu chvíli kontaktovat někoho, kdo ti s nimi může v tu chvíli pomoci. Ohledně mytí rukou uvidíš, zda to přejde nebo ne, když by to trvalo třeba měsíc či déle, asi by bylo dobré se o tom pobavit s nějakým doktorem. Zda sis zkrátil život nebo ne, tak na to odpověď nemám, ale přenesla bych to do současnosti, kdy můžeš dělat všechno pro to, abys žil alespoň odteď zdravě, na to nikdy není pozdě. O což se dle mého úsudku snažíš, jen malé doporučení nakonec ohledně pohybu: denně 3kolečka rychlé chůze kolem areálu Bohnic:) Jestli budeš posílat nějaký další dotaz, přidej informaci, jak se Ti ty kolečka daří:) Zdraví a palce do další abstinence a spokojeného života drží Eva.