zolox
radio
dobry den, dostal sem lek patrici do skupiny SSRI (naky selektivni inhibitory zpetneho vychytavani serotoninu) konkretne zolox. vcera sem si to dal vecer a musim rict, ze celej nasledujici den sem byl celkem solidne rozsvihanej. nikde sem nenasel podrobnejsi informaco, jak to co jim funguje. pripadal sem si jak na kouli, jenze takovej jakoby jemnejsi odvar. /je nakej rozdil mezi serotoinem a serotoninem?/ ma to udajne doprlnovat tu latku, ktery je nedostatek v kritickych socialnich situacich. docet sem se, ze nebudu moct jist extaze. je to pravda? a pit alkohol? jak to funguje? diky

Odpověděl: Dana Pěčová
Předpokládám, že se jedná o Zoloft. Pokud máte jakékoliv potíže s užíváním léku, doporučuji vám se obrátit na lékaře, který vám ho předepsal a s ním vše konzultovat. Většina vedlejších příznaků obvykle do týdne 14ti dnů sama vymizí. Mezi nežádoucí účinky patří pocit nervozity a napětí, nespavost, třes, pocit na zvracení a zvracení, bolesti hlavy, mimovolní pohyby a inhibice ejakulace. Co se týká ext a alkoholu, tak po dobu léčby Zoloftem vá doporučuji důslednou abstinenci. Některé chemické kombinace nedělají dobře zdraví, hlavně játrům, které mohou zatěžovat a někdy popřou či znásobí účinek léku. Zvažte, co je pro vás nyní prioritní.