piko a kokain ..
mimi
Chtěla bych vědět co je pravdy na tom, že na uživatele pervitinu nemá vliv kokain. Slyšela jsem, že ten kdo si dal někdy piko by musel mít alespoň rok pauzu aby mu kakoin vůbec něco udělal. Jak to teda funguje? A ještě jedna věc. Vůbec nikde jsem neviděla všude známe "spice a extasy" tzv. legální balíčky drog. Viz. i Vá š článek o zákazu prodeje spice v Německu.. předem dík za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že informace o účinku kokainu na uživatele pervitinu je poněkud zkreslená. Kokain samozřejmě na uživatele pervitinu účinkuje, jen je jeho účinek vnímán obvykle jako jemnější, mírnější než při užití pervitinu, navíc intoxikace kokainem trvá mnohem kratší dobu než intoxikace pervitinem. Lidé, kteří jsou zvyklí užívat pervitin, jsou zvyklí na razantenjší účinek a proto možná vnímají účinek kokainu jako slabý. Ohledně "spice" či rostlinné "extasy" - nevím, kde jste tyto drogy neviděla - u nás na stránkách? jinde na internetu? v prodeji v obchodě? Některé rostlinné přípravky, které mohou mít psychotropní účinek, se na internetu koupit dají, popř. v zahraničí v tzv. smart shopech. V ČR není jejich užívání zcela typické. Extáze (tedy MDMA), která není rostlinného původu, se na černém trhu v ČR standardně objevuje, ale ta není legální. Nevím, jestli jsem Vám na druhou část Vašeho dotazu zcela odpověděla, když znovu napište a otázku upřesněte.