co je to???
elnina
dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je nejak nebezpecny zrychlený tep po pervitinu,užívám pervitin jednou do měsíce cca 0.5-1 gram ,většinou užívám o vikendech abych pak měla nejaky cas na odpocinek,pervitin si píchám nirožilně ale obcas si dam i čáru,Ted se mi právě stalo že jsem vikend nemela volny a byla sem v práci.ale to by až tak nevadilo nebylo by to poprve a pervitin jsem šnupala,v pátek jesm mela dvě čáry a v sobotu dve a právě v sobotu v noci na dojezdu sem si na krku nahmatala strašně rychly tep ktery byl videt i pres kuzi ale srdce bylo v poradku ,nevite čím to muže být???má to nejakou spojitost s tím že pervitin i snupu??protoze u nitrozilni aplikace se mi tohle nikdy nestalo,dekuji za odpoved

Odpověděl:
Ano, užívání pervitinu je rizikové. Velké dávky podporují vznik toxické psychózy. Intoxikace pervitinem se projevuje silným drážděním sympatiku, to je vegetativní nervový systém, při jehož aktivaci dochází k přípravě organismu na reakci "útěk/útok." Když takovýto stav trvá poměrně dlouho (užíváte celý víkend) bývá provázen tachykardií (abnormálně zvýšená tepová frekvence, může vést k infarktu) s arytmiemi (poruchy srdečního rytmu). Neklid, napětí, úzkost jsou stavy, které užíváním pervitinu také podporujete, a v dané chvíli mohou člověka ještě více znejistit. Způsob aplikace je důležitý v tom smyslu, že při nitrožilním užití tělo využije větší procento účinné látky, než při užití nosem. Je to ale nejrizikovější způsob aplikace. Vy ale popisujete ten stav při užívání nosem. V tom případě bylo zřejmě důležitější kolik a jak kvalitní látky jste užila v tom časovém období. Kdybyste měla chuť si o braní dále povídat, přijďte do nějakého specializovaného zařízení, můžu Vám poskytnout kontakty. Mějte se dobře a opatrujte se, zdraví je důležitá věc!