léčba - Ústí nad Labem a okolí
A
Dobrý den, známý mě poprosil o pomoc při zprostředkování léčby. Tvrdí, že je závislý na Subutexu. Myslím si ale, že bere i pervitn a možná i něco dalšího. Nechtěla jsem to z něj páčit, důležité je, že si připouští problém a chce jej řešit. Potřebovala bych pomoci se vyhledáním vhodného zařízení ( ústavní léčba ) pokud možno co nejblíže Ústí nad Labem. Za Vaše tipy moc děkuji. S pozdravem A.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, záleží na tom, zda chce nastoupit ambulantní léčbu, nebo jít do psychiatrické léčebny, nebo dokonce terapeutické komunity. Všechny tři druhy zařízení ve Vašem kraji jsou. Nejlepší by bylo, kdyby se poradil s lékařem, který mu předepisuje Subutex (pokud ho tedy má legálně), nebo s pracovníky Kontaktního centra (Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01, telefon: 475 210 626) o tom, jaká léčba by byla pro něj nejlepší. Vhodný výběr je důležitý, protože má pak mnohem lepší šanci na úspěch.