Thc v krvi a moči
Zmešek
Dobrý den, chtěl bych se zeptat za jak dlouho se dostane Thc z krve a moči. Trávu jsem kouřil asi půl roku a 1g mi vydržel asi na týden. Tedy asi jednu skleněnku co druhý den. Momentálně jsem asi měsíc nekouřil a asi za měsíc jdu na testy. Chtěl bych Vás tedy poprosit o radu. Piju mléko, chodím cvičit a běhat. Co více proto můžu udělat a jaká je šance abych uspěl? Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, pokud jste naposledy kouřil THC před měsícem a testy vám budou dělat za další měsíc, budou zcela jistě negativní. Pro info - z moči lze THC zjistit až 30 dní po posledním užití (vyjímečně i déle)-to v případě dlouhodobého a intezivního předchozího užívání. Při občasném užívání bývají testy negativní do cca 14 dnů. Z krve lze užití detekovat kratší dobu-u intezivního kuřáka 2 týdny, při občasném užívání se testy z krve negativizují do 10 dnů. Jinak pitím mléka a cvičením dobu detekce neovlivníte, ale rozhodně vám zdravý životní styl prospěje:) Mějte se.