marihuana na kožné problémy
pepekvyskoc
Mám na tvári červené fľaky a šupiny, ktoré lekári nedokážu vyliečiť cca 10 rokov a chcem ich liečiť marihuanovou masťou. Vypestoval som si v kvetináči marihuanu, ale po požití celého listu zloženého z 5 malých lístkov to nemá nijaký účinok. Je to dostatočné množstvo na vyskúšanie? Som nefajčiar. Obsah THC v masti je vraj dôležitý.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, moc nerozumím tomu, jak jste "požil" celý list. Pokud myslíte, že jste ho použil na výrobu masti, těžko Vám poradíme, jestli je to dostatečné, protože nepíšete do jakého množství masti. Doporučila bych Vám koupit si mast od někoho zkušenějšího, případně si od někoho alespoň sehnat osvědčený recept. V každém případě, mast není antibiotikum, působí spíš dlouhodobě a pomalu, musíte být trpělivý. Také nevím, jestli zrovna na Vaše potíže je mast s obsahem THC dobrá, abyste si vyrážku spíš nezhoršil. Možná by bylo dobré zajít za někým, kdo se bylinkami zabývá a nechat si poradit, než takhle experimentovat.