Pomoc
Romka
Moje dcera má problém už od první třídy. Navštěvovali jsme různé psychyatrické a psychologické poradny, má za sebou pobyt v SVP a v nemocnici a návštěvy rodinné terapie. Vše se zhoršilo v 8 třídě asi i první špatné zamilování, nerozumí si se spolužáky (schází se staršíma), nikdo jí nechápe, nic jí nezajímá jen drogy....... Jsme z Liberce a bere pervitin asi 6 měsíců. Obrátila jsem se už na mnoho lidí a institucí, ale pro děti prý nic není až jí bude 15 let a udělá nějaký průšvih tak pak jí mohou dát do výchovného ústavu na to mám čekat???

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dotaz ve stejném znění již zodpověděla kolegyně Jana Justinová. Napadl je jen k její odpovědi ještě jeden kontakt, který byste mohla využít a to je jednak detoxifikační centrum pro děti v Praze a jednak pobytové zařízení CESTA, které je zaměřené na děti a mládež do 18 let, kteří mají problémy s drogami. Přeji hodně štěstí. Praha 1, Dětské a dorostové detoxikační centrum, Nemocnice Milosrdných sester sv. K. Boromejského (Nem. Pod Petřínem) Psychiatrická léčba Vlašská 36, Praha 1, 118 33 telefon: 257 197 124 (125, 148, 159) fax: 257 530 302 MUDr. Darina Stančíková, MUDr. Marian Koranda http://www.nmskb.cz případně Řevnice, Cesta Terapeutická komunita, pobytový program Diagnostický ústav Dobřichovice Sádecká 169, Řevnice, 252 30 telefon: 257 721 231 MUDr. Ivan Platz http://www.cbox.cz