Pervitin
MaryJane
Dobrý den. Už je to třetí rok,co beru pervitin..teď poslední 4 měsíce už se moje pauzy,kdy si nedám, zmenišily na max dva dny.Už v tom postupně ani nevidím tu zábavu a euforii,ale spíš něco abyc byla schopna normálně fungovat.Štve mě to strašně ráda bych s tím přestala..jsem rozhodnuta,i když to už jsem byla několikrát.Jde teď ale hlavně o pár věcí...když mám za sebou druhý den (což mi připadá jako celá věčnost) mám v noci šílené noční můry,potom se bojím zase usnout a proto pak nejsem schopná naplno fungovat,jsem unavená vyčerpaná a uplně zmatena,totalně nevím co se děje okolo..nechápu nic. Říkám si,že to přejde,musím vydržet...ale během těch dvou dnů přiberu na váze klidně i o tři kila a to si nedokážu představit,že bych přibrala zase zpátky všechno co jsem zhubla...možná to zní strašně hloupě...že to všechno abych přestala vyměním radši za to abych byla pěkná štíhlá a proto s pervitinem nepřestanu...ale trápí mě to a chci se zeptat,jestli je vůbec nějaká možnost,když pervitin vysadím,že nepřiberu zpátky..... Předem moc děkuji,stručněji jsem to nedokázala napsat. Přeju pěkný den!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi není reálné, abyste nepřibrala vůbec nic z toho, co jste s pervitinem shodila. Váha uživatele pervitinu je totiž nepřirozeně nízká a také nezdravá. Celkově je Váš životní styl teď hodně rizikový jednak pro Vaše zdraví (i rychlé změny váhy jsou špatné) a jednak pro Vaši psychiku. To, co se Vám stává, by mohla být předzvěst toxické psychózy, což je velmi nepříjemné a nebezpečné onemocnění. Pokud tedy opravdu chcete přestat, vyhledejte určitě odbornou pomoc a od začátku mluvte i o svých obavách z tloušťky. Je dost časté, že ženy užívají pervitin kvůli štíhlé postavě a dá se s tím pracovat současně, alespoň do jisté míry.