kokain-dodatek dotaz
xxxxxxx
Děkuji za odpověď na můj dotaz. V podstatě jakákoliv oblast mimo severní Čechy, možná nejraději Praha.. Přesto bych ráda zvládla tento problém nejraději sama. Myslíte, že to, alespoň teoreticky, v případě kokainu lze? Důvodem počátku braní byla pracovní vytíženost a potřeba perfektně druhý den fungovat... což se dařilo. Neměla jsem žádné jiné důvody tipu řešit nějakou osobní partnerskou krizi či jiné psychické problémy... Případně lze doporučit nějaký lék pro počáteční zvládnutí dost silných úzkostí a nespavosti? Děkuji za odpověď...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, teoretická možnost sice je, ale jak jsem psala - už jste zkoušela sama přestat a nevyšlo to. Tak nevím, jestli má smysl plýtvat další energií a časem na to samé, bez úspěchu. Kromě toho, léky na spaní a úzkosti je třeba vždy pečlivě vybrat s psychiatrem a s ním konzultovat i dávkování. Takže byste stejně někam zajít musela. V Praze je hned několik možností, např. K-centrum nebo Denní stacionář sdružení SANANIM (www.sananim.cz), ambulance centra adikotologie (www.adiktologie.cz) a další. Naleznete je na www.drogy-info.cz, na "mapě pomoci".